Sprzedaż-24
Temat numeru: Oferta na 6, czyli jak wyprzedzić konkurencję
W dobrej ofercie, prócz miłych dla ucha obietnic, znajdują się też twarde dowody pokazujące, jak firma spełnia te obietnice. Dobra oferta to taka, która prezentuje wysoki poziom, zarówno pod względem wyglądu, jak i sposobu przedstawiania produktów i usług. To wszystko wiemy... Tylko co, jeśli nasza oferta spełnia wszystkie powyższe standardy, a jednak nie przekona odbiorcy, żeby wybrał właśnie nasz produkt/usługę? Nawet najlepsza, bezbłędnie przygotowana oferta nigdy nie powinna być wysyłana na maila klienta bez omówienia jej treści.
Więcej na ten temat w artykule pt.: Jak przedstawić ofertę i wyprzedzić konkurencję – jedna rzecz, która zostawi innych w tyle, w którym opisuje dwa kroki pozwalające uniknąć stwierdzenia klienta, że „Tyle tego mam na mailu, że nawet nie spojrzałem”. Wystarczy umówić się na video call, na wizytę lub rozmowę telefoniczną. Omówić całą treść oferty. Przy okazji klient będzie mógł zadać pytania o to, czego mogło zabraknąć w naszej propozycji. A jeśli klient nie może rozmawiać? W takiej sytuacji wystarczy załączyć do maila nagranie oferty wideo.
Zachęcamy do przetestowania, koniecznie po lekturze tematu numeru bieżącego wydania magazynu. W wydaniu również polecamy artykuły nt. metod rozwiązywania konfliktów w zespole oraz strategii content & SEO w 2024 r.
W tym wydaniu: