Sprzedaż-24
Temat numeru: Sztuczna inteligencja - jak może pomóc w sprzedaży i marketingu?
Sztuczna inteligencja i możliwości, jakie daje, to coraz głośniejszy temat, również w sprzedaży. Czy niebawem zastąpi handlowców? Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna, ponieważ o ile wiele zadań można śmiało scedować na SI, to w niektórych czynnik ludzki wciąż jeszcze wydaje się niezastąpiony. Na jak długo? Polecam lekturę tekstów z naszego aktualnego Tematu Numeru, których autorzy: Aldona Kucner, Artur Sójka i Jakub Dzikowski przyglądają się temu zagadnieniu bliżej.
Wielu z Was na pewno osobiście próbowało przetestować, co potrafi słynny ChatGPT (a potrafi całkiem sporo). Jak każde narzędzie, wymaga on jednak sprawnego operatora, który skonstruuje poprawne zapytanie, tzw. prompt. Wskazówek związanych z tworzeniem odpowiedniego prompta szukajcie w artykule Jakuba Dzikowskiego „Tworzenie treści z ChatGPT od A do Z”.
Kwestia, której nie rozwiąże za nas sztuczna inteligencja, to natomiast praca z nastawieniem handlowców. Jest ona szczególnie istotna w przypadku włączania do oferty nowych produktów lub modyfikacji dotychczasowych propozycji dla klientów. Jak skutecznie przygotować zespół handlowy do pracy z nową ofertą i dlaczego kluczowe jest tutaj nastawienie menedżerów – o tym pisze Tomasz Targosz.
Tradycyjnie polecam także sekcję poświęconą e-commerce, tym razem w dużej mierze poświęconą tematyce prawnej. Znajdziecie w niej: podpowiedzi, jak pisać angażujące teksty na profile firmy w social mediach, przykłady niedozwolonych praktyk reklamowych w Internecie, a także proste wskazówki, jak prowadzić stronę internetową e-sklepu zgodnie z RODO.
W tym wydaniu: