As Sprzedaży
Temat numeru: 4 mity na temat finalizacji sprzedaży
Finalizacja sprzedaży to etap budzący bardzo wiele emocji. Nic dziwnego – jego pozytywne zakończenie oznacza sukces sprzedawcy, często związany z upragnioną prowizją. Rzekomym „złotym środkom” na finalizację sprzedaży poświęcone są także liczne kursy, książki i szkolenia. Niestety, równie liczne są mity związane z tym zagadnieniem. Jakie to mity i dlaczego szkodzą handlowcom, a często również klientom? Zapraszamy do lektury naszego Tematu numeru, opracowanego przez Tomasza Targosza.
Duża część bieżącego numeru poświęcona jest pytaniom w sprzedaży. Grzegorz Kubera wskazuje, na jakie 4 kluczowe pytania klientów każdy handlowiec powinien znać odpowiedź. Aldona Kucner przybliża natomiast te pytania, które sprzedawca powinien zadać w trakcie procesu sprzedażowego.
Na łamach „Asa Sprzedaży” wielokrotnie pisaliśmy już o różnych formach social sellingu, w tym – o wykorzystywaniu portalu LinkedIn do nawiązywania kontaktów sprzedażowych i prowadzenia procesu sprzedaży. Tym razem Sylwia Sowa-Hawdziejuk udziela bardzo praktycznych, popartych przykładami wskazówek, w jaki sposób budować profil firmowy na LinkedIn – od założenia konta, po publikację treści i płatne kampanie.
W tym wydaniu: