As Sprzedaży Wydanie 42-43/2022 - 4 mity na temat finalizacji sprzedaży
Wydanie 42-43/2022

As Sprzedaży

Temat numeru: 4 mity na temat finalizacji sprzedaży

Finalizacja sprzedaży to etap budzący bardzo wiele emocji. Nic dziwnego – jego pozytywne zakończenie oznacza sukces sprzedawcy, często związany z upragnioną prowizją. Rzekomym „złotym środkom” na finalizację sprzedaży poświęcone są także liczne kursy, książki i szkolenia. Niestety, równie liczne są mity związane z tym zagadnieniem. Jakie to mity i dlaczego szkodzą handlowcom, a często również klientom? Zapraszamy do lektury naszego Tematu numeru, opracowanego przez Tomasza Targosza.

Duża część bieżącego numeru poświęcona jest pytaniom w sprzedaży. Grzegorz Kubera wskazuje, na jakie 4 kluczowe pytania klientów każdy handlowiec powinien znać odpowiedź. Aldona Kucner przybliża natomiast te pytania, które sprzedawca powinien zadać w trakcie procesu sprzedażowego.

Na łamach „Asa Sprzedaży” wielokrotnie pisaliśmy już o różnych formach social sellingu, w tym – o wykorzystywaniu portalu LinkedIn do nawiązywania kontaktów sprzedażowych i prowadzenia procesu sprzedaży. Tym razem Sylwia Sowa-Hawdziejuk udziela bardzo praktycznych, popartych przykładami wskazówek, w jaki sposób budować profil firmowy na LinkedIn – od założenia konta, po publikację treści i płatne kampanie.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.