Szef Sprzedaży
Temat numeru: Jak dbać o lojalność klientów?
Czy w dzisiejszych czasach, gdy konkurencja między firmami w niemal każdej branży jest ogromna, a klienci zewsząd są kuszeni coraz to korzystniejszymi ofertami można jeszcze mówić o lojalności wobec firmy/marki/produktu? Na szczęście tak, chociaż na tę lojalność trzeba sobie zapracować. W jaki sposób to zrobić? Temu zagadnieniu poświęciliśmy nasz Temat numeru. W artykułach Sandry Kluzy, Iwony Nalbach i Pawła Muzyczyszyna znajdziecie sporo praktycznych podpowiedzi, dzięki którym zwiększycie szanse na to, że klienci zostaną z wami na dłużej.
W bieżącym wydaniu bardziej niż zwykle postawiliśmy na spojrzenie na różne zagadnienia z odmiennych perspektyw. Stąd też w magazynie znajdziecie kilka tekstów o takich samych tytułach, konfrontujących lub po prostu poszerzających opinie na dany temat. Kwestie, które wzięliśmy pod lupę to m.in. to, czy szef sprzedaży powinien pozostać aktywnym handlowcem, jak wzmacniać zaangażowanie pracowników, czy jak monitorować reputację naszej marki.
Gorąco polecam także tekst Tomasza Targosza „Trener jak cień”, poświęcony wciąż jeszcze stosunkowo nowej w Polsce metodzie szkoleniowej, jaką jest shadowing. Czym różni się ona od innych technik, jakie warunki należy spełnić, aby była efektywna i jakie efekty może przynieść prawidłowo prowadzony shadowing – tego dowiecie się z artykułu.
W tym wydaniu: