E-commerce & Digital Marketing
Temat numeru: SEO w e-commerce
Nie odkryję Ameryki stwierdzeniem, że sukces w dotarciu do klienta zależy w dużej mierze od tego, żeby klient... wiedział o naszym istnieniu. Bardzo popularnym, a w dzisiejszych – bardziej cyfrowych niż kiedykolwiek – czasach, wręcz niezbędnym sposobem na zwiększenie swojej widoczności w wyszukiwarkach internetowych są odpowiednie działania SEO. Odpowiednie, czyli jakie? Temu zagadnieniu poświęciliśmy nasz Top Temat.
Jak sprawić, by nasza widoczność w Google wyraźnie wzrosła? Jakich pułapek się wystrzegać? Czy możliwe jest osiągnięcie takich samych wyników w SEO, jak nasza konkurencja? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziecie w tekstach Sebastiana Heymanna i Katarzyny Nowak.
Marketing internetowy jest szczególnie trudny w przypadku aptek internetowych, które podlegają wielu ograniczeniom. Produkty lecznicze objęte są zakazem reklamowania, w ich przypadku należy też szczególnie uważać na brak niemożliwych do zrealizowania czy choćby podlegających dyskusji efektów oraz informować o możliwych działaniach niepożądanych. W jaki zatem sposób dbać o wizerunek apteki internetowej w mediach społecznościowych? O tym piszą Sandra Kluza i Daria Kwapich – gorąco polecam ten artykuł, nie tylko właścicielom e-aptek, ale też ich klientom!
Ponadto w numerze przyjrzymy się bliżej takim zagadnieniom, jak audyt UX w świecie e-commerce, rozliczanie efektów współpracy z agencją PR czy kampanie PPC.
W tym wydaniu: