As Sprzedaży Wydanie 9/2017 -
Wydanie 9/2017

As Sprzedaży

Jednym z warunków sprzedażowego sukcesu jest umiejętne zarządzanie bazą klientów rozumiane jako proces polegający na zdefiniowaniu pożądanego przez nas klienta, dotarciu do niego, poznaniu go i zainteresowaniu naszą ofertą. W jaki sposób budować bazę klientów i zarządzać nią, aby przełożyło się to na lepszą sprzedaż? Polecam artykuł „Zarządzanie bazą klientów” Macieja Sasina, w którym autor wskazuje co jest istotne przy kwalifikacji leadów, segmentacji i planowaniu kontaktów z potencjalnymi klientami.

Wiedza klientów na temat oferty oraz ich oczekiwania wobec handlowców cały czas rosną. Stare sposoby i metody postępowania coraz częściej zawodzą. Dzisiaj klient wymaga nowego podejścia. O tym, jakie umiejętności są kluczowe, aby sprostać wymaganiom współczesnego klienta w tekście „Handlowiec 3.0, czyli jak wejść na poziom liderski w sprzedaży”, pisze Anna Sarnacka-Smith.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.