As Sprzedaży
Jednym z warunków sprzedażowego sukcesu jest umiejętne zarządzanie bazą klientów rozumiane jako proces polegający na zdefiniowaniu pożądanego przez nas klienta, dotarciu do niego, poznaniu go i zainteresowaniu naszą ofertą. W jaki sposób budować bazę klientów i zarządzać nią, aby przełożyło się to na lepszą sprzedaż? Polecam artykuł „Zarządzanie bazą klientów” Macieja Sasina, w którym autor wskazuje co jest istotne przy kwalifikacji leadów, segmentacji i planowaniu kontaktów z potencjalnymi klientami.
Wiedza klientów na temat oferty oraz ich oczekiwania wobec handlowców cały czas rosną. Stare sposoby i metody postępowania coraz częściej zawodzą. Dzisiaj klient wymaga nowego podejścia. O tym, jakie umiejętności są kluczowe, aby sprostać wymaganiom współczesnego klienta w tekście „Handlowiec 3.0, czyli jak wejść na poziom liderski w sprzedaży”, pisze Anna Sarnacka-Smith.
W tym wydaniu: