Zarządzanie bazą klientów
O bazę kontaktów powinniśmy dbać, jak ogrodnik o swój ogród: aby zebrać odpowiedni plon, musi siać, podlewać, wyrywać chwasty, nawozić, a czasem przesiać ziemię na nowo. W sprzedaży jest podobnie: aby osiągnąć planowany zysk, musimy koncentrować się na działaniach, które przynoszą efekt, a rezygnować z tych, które go nie dają.
Proces budowania kontaktu handlowego to inwestycja czasu i pieniędzy tak ze strony firmy, jak i handlowca. Jeśli dokonamy błędnego wyboru, firma nie osiągnie swoich celów, a my nie otrzymamy swojej premii, pomimo tego, że wykonaliśmy wiele aktywności. Jeden popełniony błąd przy dużej liczbie klientów pewnie nie spowoduje problemu, ale co będzie, jeśli błędnie określimy grupę docelową naszych odbiorców, a sprzedaż będzie niska?
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 95% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.