E-commerce & Digital Marketing
Temat numeru: Budowanie zaufania e-klienta
Najlepszy klient to lojalny klient – myślę, że zgodzą się Państwo z tym stwierdzeniem. Aby klient był wobec naszej firmy lojalny, musi darzyć ją zaufaniem. Zatem jak budować zaufanie w e-commerce? O jakie elementy strony zadbać, by klienci czuli się bezpiecznie? Na te i inne pytania w naszym Top Temacie odpowiada Katarzyna Nowak.
Rozwinięciem tego tematu są artykuły Jakuba Zeida oraz Justyny Trzupek. W tym pierwszym autor bierze pod lupę 5 błędów, najczęściej popełnianych przez e-sklepy. Znalazły się wśród nich m.in. duplikacja produktów oraz niewłaściwe wykorzystanie tagów Title oraz H1. Drugi tekst poświęcony jest błędom popełnianym przy dostawie do klienta. Warto się z nimi zapoznać – czasami eliminacja z pozoru drobnych niedociągnięć przynosi zaskakująco pozytywne rezultaty.
Ponadto w numerze przyjrzymy się bliżej takim zagadnieniom, jak zastosowanie AI w digital marketingu, strategia koła zamachowego w e-commerce czy promocja marki na Instagramie.
W tym wydaniu: