Sell it in English Wydanie 1/2018 - Difficult customer? Challenges and solutions
Wydanie 1/2018

Sell it in English

Temat numeru: Difficult customer? Challenges and solutions

With great joy, we release to you the first issue of our new magazine "Sell it in English". Our mission is to support traders, sales representatives, customer advisors, telemarketers - all those who deal with sales – in improving language skills in the scope of Business English, which will allow you to achieve better and better results.

It is difficult today to find a sales professional who does not speak English, but in contact with foreign contractors it often turns out that the current language knowledge does not allow for free argumentation, and thus limits the possibilities of negotiation. Meanwhile, the plans themselves will not come true... To meet the need to polish your Business English, we have prepared for you the first magazine on the market that will enable you to improve your language skills and learn how to effectively reach decision- -makers, overcome customer objections and effectively finalize sales talks at the same time. We are convinced that thanks to the articles included in our magazine, you will expand your vocabulary in the scope of Business English and you will feel much more comfortable in contact with foreign clients, which will definitely increase your effectiveness.

In each issue of our magazine you will find English-language articles with tools, materials and tips, prepared by the authors-practitioners who have been dealing with sales for years. An integral part of the magazine is Toolbox - ready-to-use tools effective in everyday work - from call scripts through sample product offers to forms – of course also in English. On the other hand, across 6 folded pages of the cover we will put vocabularies explaining more important and more complex phrases, as well as additional substantive content - grammar, exemplary dialogues using newly learned vocabulary, exercises, quizzes and useful phrasal verbs.

Exceptional preparation is the key to success during negotiations with the client regardless of the industry. We hope that reading our magazine will help you prepare in an easy way.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.