Nietypowe sytuacje, czyli jak wygrać klienta
Wiele produktów i usług jest tak podobnych do siebie, że nie sposób wyróżnić się, bazując w swojej ofercie wyłącznie na ich cechach. Można konkurować niższą ceną, jednak prędzej czy później doprowadzi to do wojny cenowej, co negatywnie wpłynie na zyski. Lepiej więc wyróżnić się za pomocą wyjątkowej obsługi klienta, ponieważ ludzie w większości przypadków kupują pod wpływem emocji.
Dostępny jest przetłumaczony materiał kliknij tutaj, aby przejść do materiału.
Jedną z najtrudniejszych kwestii związanych z obsługą klienta są sytuacje nietypowe, których nie da się przewidzieć w procedurach i które wymagają od sprzedawcy nieszablonowej reakcji. Poniżej kilka przykładów: zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.