W jaki sposób rzymski cesarz może pomóc Ci rozwiewać wątpliwości klientów?
Nadal można spotkać szkolenia, na których uczy się sprzedawców, że obiekcje klientów trzeba zwalczać i usuwać. Ukuto na to nawet oryginalne sformułowanie: „zbijanie obiekcji”. Dobrze działało ono 20 lat temu, ale dzisiaj, gdy każdy ma dostęp do informacji w każdym miejscu na świecie, o każdej porze – „zbijanie obiekcji” przestaje działać.
Powiązanie Marka Aureliusza, rzymskiego cesarza panującego w II wieku, ze współczesną sprzedażą może wydawać Ci się żartem. Jednak piszę poważnie – ta postać może pomóc Ci radzić sobie z wątpliwościami klientów.
Okres jego rządów przypadł na bardzo trudny okres istnienia imperium: nieustające wojny, klęski żywiołowe, głód, zarazy i plagi. Mimo tak niesprzyjających warunków Marek Aureliusz został po śmierci ubóstwiony – głównie z uwagi na głębokie poczucie służby państwu i obywatelom.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.