Język skutecznego handlowca – nawyki, które mają znaczenie
Uczestniczę w szkoleniach 6-8 razy w roku po to, żeby sprawdzić „co w trawie piszczy” i później przetestować nowo poznane techniki na potencjalnych klientach. Na kilku z takich szkoleń spotkałem się z opinią, że używanie przy kliencie słowa „problem” to… problem, bo sprawia ono, że klient staje się ostrożniejszy i uważniejszy – trudniej nakłonić go do zakupu.
Moim zdaniem słowa same w sobie nie są ani dobre, ani złe. To kontekst i sposób wypowiedzi (albo treści pisanej) sprawia, że nabierają dobrego lub złego znaczenia. W artykule chcę ci pokazać 6 najpowszechniejszych problemów związanych z językiem i komunikacją werbalną pomiędzy sprzedawcą a klientem oraz sposoby ich eliminacji.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.