E-commerce & Digital Marketing
Temat numeru: Kryzys wizerunkowy w e-commerce
Większość właścicieli firm e-commerce prędzej czy później stanie przed dylematem, czy zespół odpowiedzialny za sprawne funkcjonowanie sklepu powinien stworzyć sam, zatrudniając odpowiednich pracowników, czy też powierzyć to zadanie partnerowi zewnętrznemu. Oba rozwiązania mają wady i zalety, możliwe jest też ich połączenie w model hybrydowy. Jak w pełni wykorzystać możliwości współpracy z partnerem zewnętrznym? Zapraszamy do lektury artykułu Agaty Kuich i Michała Łukawskiego. Kryzysy wizerunkowe to zdarzenia, których każda firma chciałaby uniknąć, ale też każda powinna być na nie przygotowana, by w razie potrzeby odpowiednio zareagować. Dzięki temu ewentualne trudne momenty nie tylko można przetrwać, ale nawet obrócić je na swoją korzyść. Jakich działań unikać, kiedy dopadnie nas kryzys wizerunkowy, oraz w jaki sposób znajomość prawa może pomóc marketerowi w zapobieganiu kryzysom i wychodzeniu z nich? O tym przeczytacie w artykule Kamili Gębik i Katarzyny Jedynak-Gierady. Polecamy również artykuł „Kierunek strategii dla e-commerce – live shopping i shoppable videos”, w którym autorzy podpowiadają, jak wykorzystać filmy wideo i opcję zakupów na żywo do budowania społeczności wokół swojej marki i atrakcyjnej prezentacji produktu/usługi. To doskonały pomysł na dotarcie do młodszych klientów, którzy nie wyobrażają już sobie życia bez smartfona i internetu.
W tym wydaniu: