Wspomnienia sprzedawcy: pytania kluczem do klienta
Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Marka – doświadczonego sprzedawcy pracującego w salonie samochodowym, dzielącego się technikami i patentami, które pomogły mu na różnych etapach kariery. Część 3: jak dotrzeć do klienta, aby poznać jego oczekiwania?
Opis sytuacji
Od kilku dni pogoda nie napawała nikogo optymizmem. Padał deszcz, wiał mocny wiatr i zbyt szybko robiło się ciemno. Nikomu nic się nie chciało, mało komu chciało się rozmawiać. Marek wtopił się w tę atmosferę i ocknął się dopiero, kiedy w salonie pojawiła się pierwsza tego dnia klientka – kobieta w średnim wieku, z którą już kiedyś rozmawiał.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.