Wpływanie na przekonania
Sprzedaż związana jest z umiejętnością wpływania na zmianę przekonań klientów. Wymaga rozumienia czym są przekonania, rezygnowania ze sprzedaży opartej na presji na rzecz stosowania strategii, które sprawiają, że klient nie jest przekonywany, a sam przekonuje się do zakupu.
Im bardziej zachowujesz się jak sprzedawca, tym bardziej klient zachowuje się jak kupiec. Podskórnie wyczuwa, że chcesz wpłynąć na jego pogląd, aby nakłonić go do zakupu i reaguje oporem. W tym samym momencie ty możesz doświadczać frustracji, ponieważ zauważasz, że upieranie się klienta przy swoim stanowisku, nie pozwala mu odnieść realnych korzyści, które miałby, gdyby skorzystał z twojej propozycji. Dlaczego tak się dzieje?
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.