Startuje kolejna edycja konkursu AMBASADOR CALL CENTER
Najlepszy głos damski i męski, firmy w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz konsultant i manager – tak będzie wyglądała tegoroczna edycja konkursu Ambasador Call Center, której patronuje „As Sprzedaży”.
„Ambasador Call Center” to pierwszy w Polsce konkurs, który wspiera budowanie przez firmy, menedżerów i konsultantów wizerunku branży contact center w mediach. Co roku organizatorzy wyróżniają tych telemarketerów, firmy i menedżerów, którzy przyczynili się do popularyzacji wiedzy o branży i jej promocji.
Konkurs buduje wśród firm świadomość potrzeby działań promujących całą branżę. Dla konsultantów to motywator i okazja, by spojrzeć na swoją pracę z innej perspektywy – możliwości zdobycia wiedzy i umiejętności, które można wykorzystywać we wszystkich obszarach przyszłej kariery zawodowej.
W tym roku nagrody zostaną przyznane w 5 kategoriach:
- Konsultant contact center – za najlepszy artykuł lub film opisujący pozytywne aspekty pracy w call center;
- Manager contact center – dla najlepszego menedżera prowadzącego publiczny dialog z konsumentami, edukującego branżę i promującego dobre praktyki;
- Komunikacja zewnętrzna w firmie – dla najbardziej „aktywnej” firmy promującej pracę w call center i dobre praktyki związane z telefoniczną obsługą klienta i telesprzedażą;
- Komunikacja wewnętrzna firmy – za projekty dotyczące obszarów komunikacji wewnątrz organizacji, których celem jest pozyskanie pracowników jako ambasadorów organizacji;
- Najlepszy głos damski i męski – dla najbardziej przyjemnego dla ucha, wyrażającego pozytywne emocje głosu.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w październiku 2017.
Co zrobić, aby wziąć udział w konkursie?
- Napisz felieton lub nakręć krótki film o pracy w call center.
- Wyślij pracę konkursową wraz z formularzem zgłoszeniowym do końca czerwca na adres: konkurs@callcenternews.pl lub zgłoś się poprzez formularz na stronie konkursu, dodając swoje zdjęcie i krótką notatkę biograficzną o sobie oraz tekst felietonu lub link do filmu.
Więcej informacji: www.ambasadorcallcenter.pl