Autorzy|Joanna Turczyk

Ekspert i wieloletni praktyk w tworzeniu strategii marketingowej i wdrażaniu działań z zakresu budowania marek, komunikacji, e-commerce, CRM, zarządzaniu zespołami oraz projektami z segmentu FMCG w kanałach B2C i B2B. We współpracy z zespołem Warda Consulting Team (www.wardateam.com) wspiera marki i przedsiębiorstwa w przygotowaniu i realizacji strategii marketingowych celem zwiększania rozpoznawalności marki oraz wzrostu jej wartości, pozyskiwania nowych konsumentów i budowania lojalności już istniejących a tym samym zwiększenia sprzedaży. Absolwentka Executive MBA na Politechnice Warszawskiej. Pracowała m.in. dla marek: Schwarzkopf Professional, Halls, Grant’s, Jim Beam, Nespresso, IQOS, Marlboro, Krupnik.

Wybierz abonament już od 83 zł miesięcznie Pokaż abonament
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM