Wspomnienia sprzedawcy: sztuka kompromisu
Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Marka – doświadczonego sprzedawcy, dzielącego się technikami i patentami, które pomogły mu na różnych etapach kariery. Część 2: Jak uniknąć kłótni z klientem w przypadku jego obiekcji i zastrzeżeń wobec naszej oferty?
Opis sytuacji
Ten dzień rozpoczął się dla Marka wyjątkowo dobrze. Obudził się wyspany, jajecznica smakowała mu jak nigdy, a droga do pracy nie przysporzyła większych problemów. Udało się nawet ominąć korki. Do salonu Marek wszedł z szerokim uśmiechem i dobrą energią. Od razu załatwił zaległości w dokumentacji z poprzedniego dnia, uzupełnił raporty, zadzwonił do kilku klientów, z którymi miał nadzieję w tym miesiącu sfinalizować umowy i w południe przygotował sobie zasłużoną kawę. Wtedy do salonu wszedł on...
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.