Wspomnienia sprzedawcy: sfinalizować sprzedaż
Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Marka – doświadczonego sprzedawcy pracującego w salonie samochodowym, który dzieli się technikami i patentami, które pomogły mu na różnych etapach kariery. Część 4: w jaki sposób płynnie domykać sprzedaż?
Opis sytuacji
To miał być wyjątkowy dzień. Do salonu, w którym pracuje Marek, miał przyjechać Adrian – sprzedawca, od dwóch kwartałów lider sprzedaży samochodów w skali całego kraju w ich firmie. Samochody sprzedawał od kilku lat, w obecnej pracy od prawie roku. „Szybko osiągnął takie wyniki” – pomyślał Marek. Z jednej strony był ciekaw metod nowego lidera, z drugiej – jak każdy doświadczony sprzedawca – miał dystans do „gwiazd” sprzedaży (a i jego ambicja mówiła mu, że to on mógłby jeździć uczyć innych, ale głośno tego nie mówił). Podobno siła Adriana tkwiła w tym, że świetnie domykał sprzedaż i nie pozwalał „wywinąć” się żadnemu klientowi. Miał wszystkim pokazać, jak to robi.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 91% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.