Wspomnienia sprzedawcy: język (nie)korzyści
Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Marka – doświadczonego sprzedawcy pracującego w salonie samochodowym, który dzieli się technikami i patentami, które pomogły mu na różnych etapach kariery. Część 4: jak mówić klientowi o korzyściach?
Opis sytuacji
Tej nocy Marek nie spał najlepiej. To stres nie pozwolił mu na dłużej zmrużyć oczu i odespać kilku wcześniejszych dni przygotowań. Rano miał odbyć najważniejsze spotkanie w tym roku, z właścicielami firmy, która była zainteresowana zakupem floty dla swoich pracowników, w tym dla członków rady nadzorczej. Jeśli kontrakt zostanie podpisany, Marek zdobędzie bardzo ważnego klienta i zarobi dużą prowizję. Prezentację ma poprowadzić z mniej doświadczonym kolegą Łukaszem, który został wyznaczony Markowi do pomocy przez dyrektora handlowego. Łukasz nie miał zbyt dużego udziału w pozyskaniu klienta, teraz miał tylko niczego nie zepsuć. Kłopot w tym, że Marek widział już swojego kolegę w akcji i wiedział, co może stanowić problem podczas prezentacji…
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 90% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.