Rozmowa z klientem to nie randka w ciemno
Na podstawie wieloletnich obserwacji dostrzegam, że wielu handlowców, nie lubiąc i bojąc się dzwonienia do klienta, podchodzi do prezentacji oferty przez telefon na zasadzie „szybko, byle tylko niczego nie pominąć”. Taka postawa od początku jest skazana na porażkę. Dzwonienie w ciemno rzadko przynosi pożądane efekty.
Nie zbudujesz relacji z klientem przez telefon bez odpowiedniego przygotowania i dobrych otwartych pytań badających aktualny stan organizacji (problemy). Dopiero po tym możesz przejść do wyciągnięcia z twojej oferty tego, co może rozwiązać dany problem i dać klientowi konkretne korzyści przekładające się na wartość.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.