Niezrealizowane transakcje, i co dalej?
Często winę za słabe wyniki sprzedaży zrzucamy na załamanie rynku, jakość leadów sprzedażowych czy agresywną konkurencję. A może przyczyna tkwi w nas – sprzedawcach? Warto regularnie analizować transakcje, które zakończyły się porażką, aby nie popełniać wciąż tych samych błędów.
Dostępny jest przetłumaczony materiał kliknij tutaj, aby przejść do materiału.

Jeżeli nie udało Ci się sfinalizować transakcji, oznacza to, że coś musiało pójść nie tak. Możliwe, że spotkanie odbyło się z klientem, który nie potrzebuje Twojego produktu lub usługi i niezależnie od tego, co byś powiedział i zrobił, nie sprzedałbyś produktu swojej firmy. Możliwe jednak, że klient zachowałby się inaczej i kupiłby Twój produkt, gdyby rozmowa przebiegła inaczej. Możliwe, że popełniłeś błędy, których uświadomienie sobie teraz, pomoże Ci nie popełnić ich w przyszłości. Odpowiedz sobie na poniższe pytania:
- Czy byłem odpowiednio przygotowany?
- Czy klient był zainteresowany kupnem?
- Czy klient mi uwierzył?
- Czy moja strategia była przemyślana?
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 87% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.