Niezrealizowane transakcje, i co dalej?

Często winę za słabe wyniki sprzedaży zrzucamy na załamanie rynku, jakość leadów sprzedażowych czy agresywną konkurencję. A może przyczyna tkwi w nas – sprzedawcach? Warto regularnie analizować transakcje, które zakończyły się porażką, aby nie popełniać wciąż tych samych błędów.

Dostępny jest przetłumaczony materiał kliknij tutaj, aby przejść do materiału.

sukces.jpg

Jeżeli nie udało Ci się sfinalizować transakcji, oznacza to, że coś musiało pójść nie tak. Możliwe, że spotkanie odbyło się z klientem, który nie potrzebuje Twojego produktu lub usługi i niezależnie od tego, co byś powiedział i zrobił, nie sprzedałbyś produktu swojej firmy. Możliwe jednak, że klient zachowałby się inaczej i kupiłby Twój produkt, gdyby rozmowa przebiegła inaczej. Możliwe, że popełniłeś błędy, których uświadomienie sobie teraz, pomoże Ci nie popełnić ich w przyszłości. Odpowiedz sobie na poniższe pytania:

  1. Czy byłem odpowiednio przygotowany?
  2. Czy klient był zainteresowany kupnem?
  3. Czy klient mi uwierzył?
  4. Czy moja strategia była przemyślana?

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 87% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.