Nie ma sprzedaży bez celu
Szansa na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia jest tylko jedna – podczas pierwszego kontaktu. Największa trudność polega na tym, że zwykle mamy na „oczarowanie” klienta kilkanaście, najwyżej kilkadziesiąt sekund. Jak to zrobić? Jak sprawić, aby to pierwsze wrażenie było pozytywne?
Jak często zdarza ci się usłyszeć na początku rozmowy z potencjalnym klientem: „Dziękuję, nie jestem zainteresowany”? Czy zastanawiasz się po takiej rozmowie, dlaczego tak się dzieje, dlaczego osoby, do których dzwonisz, reagują w ten sposób? Sam też jesteś „potencjalnym” klientem wielu firm. Niejednokrotnie odbierasz telefon i słysząc po drugiej stronie próbę sprzedania ci kolejnej nowej usługi czy produktu reagujesz natychmiastową odmową.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 90% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.