Nadmuchać słoik, czyli jak dogadać się z czasem i kalendarzem
Jak zapanować nad czasem pracy, żeby nie stracić energii, pieniędzy i nerwów? Na przykładzie Pawła, pracującego w firmie finansowej, pokazujemy, jak skutecznie określać priorytety i zarządzać zadaniami.
Opis sytuacji
Paweł pracuje w zespole opieki posprzedażowej w jednej z dużych firm finansowych. Do jego obowiązków należy wdrażanie nowych klientów do zakupionej usługi, wspieranie ich wiedzą, reagowanie na problemy. Od pół roku ma również dodatkowe zadania. Musi kontaktować się z klientami z propozycją upsellingu dodatkowych usług swojej firmy, a także renegocjować złożone przez klientów wypowiedzenia. Paweł jest chwalony za wyniki obsługi sprzedaży dodatkowej. Jest liderem cofania złożonych wypowiedzeń. Czuje się kompetentny i doceniany. A właściwie tak się czuł… 3 miesiące temu.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 90% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.