Handlowiec 3.0, czyli jak wejść na poziom liderski w sprzedaży
Chcąc sprzedać, musisz odpowiedzieć na potrzebę klienta. Aby odpowiedzieć na tę potrzebę, musisz ją poznać, a żeby to osiągnąć, musisz stosować odpowiednie techniki, mieć odpowiednią postawę do sprzedaży itd. Co zrobić, aby sprzedaż nie była procesem kolejnych kroków do wykonania, a była świadomym realizowaniem założonych celów?
To naturalne, że chcąc sprzedawać, musisz posiąść ku temu kompetencje, tak jak w każdej innej profesji. Stąd, mówiąc o poziomie liderskim w sprzedaży, nie będę poruszać tak oczywistych zagadnień jak konieczność znajomości wartości produktu, który sprzedajesz i znajomości konkurencji, pozyskania informacji na temat klienta zanim zainicjujesz kontakt, technik komunikacyjnych etc. To jest oczywiste. Chcę ci powiedzieć o tym, co jest niezbędne do tego, abyś wszedł na wyższy poziom sprzedaży, bez względu na to, jak innowacyjny produkt sprzedajesz, jak wiele masz zasobów marketingowych do dyspozycji czy też jak wiele doświadczenia masz w sprzedaży.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 90% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.