Bariera sekretarki - Jak z wroga zrobić sojusznika?
Osiąganie zadowalających wyników sprzedażowych wymaga docierania do osób decyzyjnych, prowadzenia skutecznych prezentacji i finalizowania transakcji. Co jednak, jeśli nie potrafisz dotrzeć do decydenta, ponieważ na twojej drodze stoi sekretarka klienta?
Zdecydowana większość sprzedawców ignoruje sekretarki i asystentów, wychodząc z błędnego założenia, że jako osoby niedecydujące o zakupach nie są godnymi uwagi partnerami do rozmowy. Mimo że sekretarka nie podejmuje decyzji zakupowych, to od niej zależy, czy Twoja oferta dotrze do szefa, czy połączy Cię ze swoim przełożonym, i wreszcie, czy pomoże w Twoich kontaktach z decydentem.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.