Kreowanie wartości produktu
Czy niska cena zawsze jest kluczem do zwycięstwa? Dlaczego klienci decydują się na zakup droższego produktu, skoro mogą kupić inny o podobnych właściwościach w lepszej cenie? Obecnie czynnikiem decydującym o zakupie jest wartość dodana. Klient chce otrzymać coś więcej niż tylko produkt lub usługę i jest w stanie za to zapłacić.
Wielu sprzedawców uważa, że może przekonać do siebie klientów tylko niską ceną. Gdy klient zaczyna się zastanawiać nad zakupem, nabierać wątpliwości lub wyrażać niezadowolenie z usługi, pierwsze, co przychodzi do głowy sprzedawcy, to rabat. To najprostsze rozwiązanie, ale nie najskuteczniejsze. Coraz więcej konsumentów dokonujących zakupu pragnie mieć poczucie, że zapłaciło za coś więcej niż sam produkt, że zyskało dodatkową wartość. Wartością dodaną może być uwypuklona cecha produktu, która go wyraźnie wyróżnia, jakość obsługi bądź wizerunek marki.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.