Dystrybucja nowego produktu i współpraca z sieciami handlowymi
Wprowadzanie na rynek nowego produktu wymaga solidnego przygotowania. Jedna zła decyzja może doprowadzić do utraty gromadzonego przez lata kapitału i niepowodzenia całego przedsięwzięcia. Jaka wiedza będzie potrzebna do podjęcia decyzji o sposobie dystrybucji danego produktu?
Przedstawiane w artykule przykłady odnoszą się głównie do branży kosmetycznej, w której na co dzień działam, ale z powodzeniem można je wykorzystać przy planowaniu dystrybucji własnego produktu.
Kanały dystrybucji
Zanim zaczniemy sprzedawać nowy produkt, trzeba zastanowić się nad tym, które kanały dystrybucji będą najbardziej opłacalne. Aby dokonać przemyślanego wyboru, warto zebrać jak najwięcej doświadczeń ludzi pracujących w danej branży i przede wszystkim dokładnie przeanalizować swoją grupę docelową.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.