Trudne rozmowy z niezadowolonym klientem
Częstym błędem w przypadku obsługi zdenerwowanych klientów jest skupianie się w pierwszej kolejności na procedurach i sprawach formalnych zamiast na potrzebach psychologicznych i emocjonalnych, co prowokuje trudne sytuacje.
Dzięki umiejętności właściwego zadawania pytań możesz wykorzystać potrzeby klienta, by pracowały na twoją korzyść.
Reaguj na reklamacje i skargi
Po wpisaniu w wyszukiwarce hasła „reklamacje” znajdziesz różne nagrania rozmów z klientami. To doskonały przykład na to, jak może się skończyć stawianie procedur firmy na pierwszym miejscu. Poniżej przytoczę część rozmowy z klientem stacji benzynowej:
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 95% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.