Słuchowiec, wzrokowiec czy kinestetyk?
Nie oszukuj się. Wiedza na temat tego, czy twój klient jest wzrokowcem, słuchowcem czy kinestetykiem nie pomoże ci sprzedać więcej, lepiej ani szybciej. Może mieć jednak niebagatelny wpływ na twoją relację z klientem, a dobra relacja to podstawa sprzedaży.
Wyobraź sobie, że jest ciepły majowy dzień. Wyposażony w lornetkę powoli przemierzasz wąskie leśne ścieżki pokryte grubym mchem, tłumiącym odgłos twoich kroków niczym gruby, miękki dywan. Czujesz na skórze ciepłe promienie słońca przenikające przez rzadką koronę drzew. Wokół rozbrzmiewa śpiew ptaków. Raz po raz udaje ci się dostrzec granatowe pióra cietrzewia przemykającego wśród gałęzi.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.