Polki i Polacy razem na zakupach
Mały, modny i czerwony – tak samochód współczesnej kobiety ocenia wciąż ponad połowa pytanych mężczyzn. Mężczyźni raczej nie robią zakupów codziennych, a na pewno nie kupują samodzielnie w kategorii: moda, produkty dziecięce czy kosmetyki – tak zgodnie twierdzą pytane Polki i pytani Polacy. A jaka jest prawda?
Wesprzyjmy się danymi. Niedawne badanie „Gender Factor. Męskie branże w kobiecych rękach”, do udziału w którym zaproszono ponad 2500 internautów, odkrywa sporo nowych informacji dotyczących zwyczajów zakupowych nowoczesnych kobiet i mężczyzn. Stawia także pod znakiem zapytania kilka wciąż powszechnych stereotypów na temat tego, jak, co, gdzie i dlaczego kupują Polki i Polacy.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.