Klient nasz pan
Zapewne zdarzają Ci się takie sytuacje, w których klient wymądrza się, twierdzi, że na wszystkim zna się lepiej od Ciebie, a pod koniec rozmowy zaczyna Cię pouczać i „dobrze Ci radzić”. Jeżeli nie chcesz stresować się klientami, którzy „wiedzą lepiej” – ten artykuł jest właśnie dla Ciebie.
Istnieje mnóstwo technik radzenia sobie z tego typu osobami. Ale nie każda prowadzi do pozyskania lub zatrzymania danego klienta, dlatego stosuj tylko te, które umożliwią nawiązanie z nim współpracy. Prawidłowe rozegranie rozmowy może nie tylko zdusić sytuację konfliktową w zarodku, ale również pomóc pozyskać takiego klienta.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.