Klient a Klient czyli jak mówić do polskich klientów w różnym wieku
Zmiany wokół nas zachodzą bardzo szybko, również w sferze społecznej. Piramida potrzeb Maslowa w przypadku ludzi młodych uległa znacznej modyfikacji. Potrzebą podstawową jest dostęp do Internetu. Zmienił się sposób komunikacji. Już nie tylko dziadkowie nie rozumieją wnuków, ale obecnych 20-latków nie rozumieją nawet 30-latkowie.
W Polsce wyróżniamy trzy generacje konsumentów: baby boomers – pracownicy w wieku 45-65 lat, którzy "pracują po to, żeby przetrwać"; generacja X – pracownicy w wieku 30-45 lat, którzy "żyją po to, żeby pracować" i generacja Y – wiek 20-30 lat, "pracują po to, żeby żyć". To rozróżnienie określa preferencje zarówno konsumpcyjne, jak i komunikacyjne poszczególnych generacji.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.