Daymakerindex 2016: trendy w obsłudze klienta
W dobie Internetu łatwo zapomnieć o najważniejszym i najprostszym aspekcie budowania relacji z klientem, czyli profesjonalnej obsłudze w bezpośrednim kontakcie z kupującym. Jakie działania sprzedawców klienci oceniają najwyżej? Jakie marki mogą się pochwalić najlepszą obsługą klienta? Możemy się tego dowiedzieć, analizując raport Daymakerindex 2016.
Co wpływa na satysfakcję klientów odwiedzających nasze sklepy? Jak w zakresie customer service pracuje konkurencja? Aby odpowiedzieć sobie na te pytania, sięgamy po różne narzędzia, prowadzimy m.in. badania NPS (Net Promotor Score) badające lojalność klientów czy różnego rodzaju badania satysfakcji. Tworząc standardy obsługi klienta, warto również sięgnąć po raport Daymakerindex.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 91% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.