5 największych błędów popełnianych przez e-sprzedawców
W opracowaniu „Barometr e-commerce 2016” eksperci Sociomantic Labs prognozują, że rynek e-commerce w Polsce w 2016 r. wzrośnie o 15% i osiągnie wartość 35,8 mld zł, a w 2020 r. przekroczy poziom 63 mld zł, z kolei liczba sklepów internetowych w naszym kraju wzrośnie w tym roku o 7% i przekroczy poziom 23,5 tys., a w 2020 r. ponad 30 tys. Dlaczego więc tak wiele sklepów internetowych w Polsce upada?
Postępujący rozwój technologii oraz ewolucja przyzwyczajeń konsumentów sprawiają, że z roku na rok rośnie liczba osób decydujących się na zakupy przez Internet. W sklepach online można kupić praktycznie wszystko z dowolnej branży, nie zważając na granice geograficzne, dzień tygodnia, godzinę i miejsce, w którym się przebywa. Zakupy online wpisują się w tendencje współczesnego świata, w którym statystyczny kupujący cechuje się potrzebą maksymalnej optymalizacji czasu, dążeniem do ciągłego podnoszenia komfortu życia i funkcjonowaniem w ciągłym pośpiechu.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.