Zakłócenia na linii, czyli o barierach w komunikacji z klientem
Sprzedaż, czyli komunikacja. A jeśli komunikacja, to na pewno różnego rodzaju bariery i przeszkody, które mogą ją utrudniać. Jak mówi powiedzenie: „Dopóki nie wiesz, że robisz źle – myślisz, że robisz dobrze”. Dlatego warto poznać bariery, które pojawiają się w sprzedaży. Po to, by nauczyć się je rozpoznawać i dzięki temu skutecznie eliminować.
Kariera w komunikacji to każde działanie, które utrudnia osiągnięcie porozumienia pomiędzy stronami komunikacji. Porozumienie nie oznacza jednak sprzedaży. W tym kontekście porozumienie oznacza sytuację, w której twój rozmówca słyszy, widzi i czuje to, co ty chcesz – jego sposób myślenia jest dostosowany do twojego (lub odwrotnie – twój sposób myślenia jest dostosowany do jego).
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.