Wyzwania w sprzedaży w 2015 r., czyli pierwsze Forum Szefów Sprzedaży za nami
W dniach 20-21 listopada br. w Warszawie odbyło się pierwsze Forum Szefów Sprzedaży, zorganizowane przez redakcję naszego magazynu, które zgromadziło ponad 100 szefów sprzedaży z całej Polski. Tematem przewodnim Forum były najnowsze trendy i technologie wspierające realizację planów sprzedaży.
Pierwszego dnia skupiliśmy się na strategiach zwiększających sprzedaż, zaś drugiego mówiliśmy o narzędziach i technologiach wspierających realizację planów sprzedaży – geomarketingu, systemie CRM oraz aplikacjach mobilnych.
Wśród prelegentów znaleźli się eksperci z takich firm jak Sparc Media, Gamfi, Simon-Kucher & Partners, Capful, Macrologic SA, BI-Pro Consulting Group, nowyPOZIOM, Imagis SA oraz Sare SA.
Forum rozpoczęło wystąpienie Bohdana Garsteckiego, twórcy serwisu Selling4Results, poświęcone wyzwaniom, z którymi będą musieli zmierzyć się dyrektorzy sprzedaży w 2015 r. Duże zainteresowanie wzbudziły prelekcje Kazimierza Sedlaka i Lecha Dworaczyńskiego. Założyciel firmy Sedlak & Sedlak mówił o praktykach wynagradzania handlowców, opierając się na najnowszym raporcie z badań pracowników sprzedaży. Z kolei autor jednego z najbardziej znanych blogów sprzedażowych, Dworaczyński.pl, analizował błędy, jakie najczęściej popełniają polskie firmy, prowadząc działania prospectingowe.
Najaktywniejsi uczestnicy wyjechali z Forum z nagrodami przygotowanymi przez prelegentów.
Dziękujemy zarówno uczestnikom, jak i prelegentom i już teraz zapraszamy na kolejne Forum. Informacje już wkrótce na łamach „Szefa Sprzedaży”.