Weź udział w 18. ogólnopolskim badaniu wykorzystania poczty elektronicznej!
SARE (Digitree Group) uruchomiło kolejną edycję autorskiego badania wykorzystania poczty e-mail. Jak Polacy korzystają ze swoich skrzynek e-mailowych? Ile mają kont pocztowych? Co sądzą o e-mailach mających odzyskać porzucony koszyk? Co wiedzą na temat spamu? O to między innymi pytają specjaliści z firmy SARE. Inicjatywa ma charakter ogólnopolski. Jest skierowana przede wszystkim do prywatnych użytkowników poczty, ale też do specjalistów, którzy zajmują się prowadzeniem komunikacji e-mail marketingowej.
Odpowiedzi pomogą wskazać kierunek wykorzystania i rozwoju narzędzi do e-mail marketingu, aby odpowiednio określić jego udział w strategiach reklamowo-komunikacyjnych.
W myśl klientocentryczności badanie poczty pomaga poznać autentyczne potrzeby i doświadczenia użytkowników, aby sprostać ich wymaganiom i zaprojektować idealną customer journey dla każdego konsumenta. Efektem opracowania wyników będzie skondensowana wiedza przedstawiona w ogólnodostępnym raporcie, który wzbogacą wypowiedzi ekspertów z obszaru digitalu.
Pełnoletność zobowiązuje, a badanie SARE ewoluowało. Świadczy o tym, chociażby zakres pytań. W czasie, w którym pomysł na badanie się rodził, a było to w 2003 r., świat internetu i komunikacji online j raczkował. Pytania, które zadawaliśmy w tamtym okresie, dotyczyły jedynie obszaru wykorzystywania poczty e-mail w życiu codziennym. Z rozwojem technologii i naszych autorskich narzędzi do e-mail marketingu, badanie z roku na rok było optymalizowane, aby jeszcze dokładniej pomóc rozszyfrować preferencje użytkowników dotyczące korzystania z poczty, oraz aby osoby stojące po stronie realizacji kampanii e-mailowych mogły jak najlepiej dopasować komunikaty do swoich grup docelowych – komentuje Rafał Zakrzewski, prezes Digitree Group.
Ankieta jest dostępna na stronie sare.pl/badanie.
Organizatorzy przewidzieli także nagrody za najbardziej inspirującą odpowiedź. Zachęcamy do wzięcia udziału w inicjatywie SARE.
Patronami 18. badania wykorzystania poczty elektronicznej są:
- Patronat honorowy: IAB Polska - patronat honorowy oraz Patroni medialni: „Marketer+”, „Nowy Marketing”, „Magazyn Online Marketing Polska”, „Szef Sprzedaży”, „BRIEF”, Izba Gospodarki Elektronicznej, Tygrysy Biznesu, INIS, Agencja JU:, Revhunter, Salelifter.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.