Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce [B2B]
Jeżeli AI, czyli popularna sztuczna inteligencja, jest odpowiednio wprowadzana i wdrażana, może stanowić katalizator rozwoju przedsiębiorstwa. Może ona wspierać rozwój zespołu, wyręczając go w monotonnych zadaniach i umożliwiając skupienie się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności.
Ryszard Ćwiertniak dzieli się w książce opracowanym przez siebie modelem systemu zarządzania, umożliwiającym ustalenie obszarów sterowania innowacjami procesu biznesowego, a więc rozpoznanie i hierarchizację funkcji oraz określenie sekwencji czynności we wprowadzaniu sztucznej inteligencji do organizacji.
Autor kieruje publikację do osób, które pracują nad projektami procesów biznesowych, do ekspertów doradzających firmom w zakresie zarządzania innowacjami i wprowadzania zmian, a także do studiujących zarządzanie projektami, jakością, innowacjami i projektami. Skorzystają z niej również właściciele firm, którzy chcą wprowadzać nowości w swoich organizacjach i szukają narzędzi do ich skutecznego wdrażania.
Tytuł: Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce [B2B]
Autor: Ryszard Ćwiertniak
Wydawnictwo: Onepress, 2024
Oprawa miękka, s. 308
Data premiery: 18.06.2024
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.