Święto obsługi klienta już we wrześniu
Nigdy tak bardzo nie docenialiśmy obecności konsultantów obsługi klienta jak właśnie podczas pandemii. Świat po COVID-19 będzie jednak – jak zapowiada wielu ekspertów – zupełnie inny. Będzie bardziej cyfrowy? Z pewnością! Dlatego tak ważne jest trzymanie ręki na pulsie, aby nasze firmy były w stanie zmienić się na potrzeby cyfrowego klienta.
Dzisiaj wystarczy uczestniczyć w kilku webinariach, aby wyrobić sobie opinię o tym, jak takie cyfrowe biuro obsługi klienta powinno wyglądać. Żadne jednak nie da 100% gwarancji, że to, co robimy, spełnia oczekiwania klientów. Żadne z nich nie da nam także przekroju tego, co dzieje się na rynku obsługi klienta i sprzedaży w kanałach zdalnych. I pozostalibyśmy bez odpowiedzi na nurtujące nas pytania aż do momentu, gdy na rynku konferencji pojawiło się wyjątkowe – na swój sposób wydarzenie – Customer Care Festival.
W dobie pandemii odbywa się ono w formie zdalnej (on-line) już drugi rok. Poprzednie – i mamy nadzieję – następne odbywać się będą w wersji stacjonarnej. Dlatego tym bardziej warto wziąć udział w wydarzeniu, które skupia ponad 100 najlepszych ekspertów tego obszaru w Polsce. Podczas dwóch dni, aż na trzech równoległych scenach, będzie można wysłuchać nawet 120 prezentacji, paneli dyskusyjnych i warsztatów. Tegoroczna edycja wydarzenia zaplanowana jest też na rekordową liczbę uczestników – ponad 800.
Czym jest Customer Care Festival? Najprościej mówiąc, to wydarzenie dla liderów i entuzjastów najlepszych standardów obsługi klienta, CX, CC i obsługi zdalnej. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną najnowsze osiągnięcia rynkowe, case studies oraz rynkowe trendy.
Dlaczego warto wziąć udział?
Wydarzenie jest bezpłatne. Umożliwi ono nawiązanie nowych relacji biznesowych, obserwacji najlepszych standardów, poznania liderów obsługi klienta, przeprowadzania wielu kuluarowych rozmów bezpośrednio w trakcie konferencji, jak i po niej, na specjalnej tylko dla uczestników grupie dyskusyjnej.
Bezpłatna rejestracja i program na www.festivalcc.pl
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.