As Sprzedaży
Temat numeru: Najskuteczniejsze czynności w procesie sprzedaży. Jak je zidentyfikować?
Jak zwiększyć szansę na sprzedażowy sukces? Cóż, zapewne wielu z Was kupuje nasz magazyn właśnie w poszukiwaniu odpowiedzi na to pytanie. Mam dwie wiadomości: dobrą i złą. Zacznę od złej: nie ma uniwersalnej recepty, której zastosowanie zagwarantuje powodzenie każdej transakcji. Dobra wiadomość jest jednak taka, że dzięki wyselekcjonowaniu najważniejszych i najskuteczniejszych działań w procesie sprzedaży możesz znacząco zwiększyć swoje szanse na sukces. Jakie to czynności i jak je zidentyfikować? Zapraszam do lektury artykułu Tomasza Kalko – naszego Tematu Numeru.
Pracując w sprzedaży, nie da się uciec od obowiązku tworzenia raportów. Doskonale zdaję sobie sprawę, że dla bardzo wielu handlowców jest to najbardziej znienawidzony spośród obowiązków zawodowych. Zajmuje dużo czasu, jest nudny, a dodatkowo bywa, że jako sprzedawca nie widzisz dla siebie żadnych korzyści z przygotowania raportu, traktujesz więc to zadanie jako zło konieczne i realizujesz je wyłącznie po to, by uniknąć gniewu przełożonego. Jak ułatwić sobie zadanie i tworzyć raporty szybciej, a jednocześnie lepiej? Kilka wskazówek przygotował Ryszard Rabsztyński w artykule „Aby raporty nie zabierały cennego czasu...”.
Mimo że wiele wydaje się wskazywać na to, że dzięki zdejmowaniu kolejnych obostrzeń powoli wracamy do normalności, spotkania zdalne prawdopodobnie już na stałe wpiszą się w kalendarze większości z nas. Oczywiście tak samo jak w przypadku każdego innego rozwiązania, mają one swoich zagorzałych zwolenników i przeciwników. Niezależnie od tego, do której grupy się zaliczacie, umiejętność prezentacji oferty online jest po prostu niezbędna. Czym takie przedstawienie oferty różni się od spotkania na żywo? Na czym się skupić? Jak pozytywnie zaskoczyć klienta? Przeczytajcie koniecznie artykuł Gabrieli Niewiadomskiej „Jak prezentować ofertę, gdy możemy się spotkać wyłącznie zdalnie?”.
W tym wydaniu: