Święto obsługi klienta już we wrześniu

Nigdy tak bardzo nie docenialiśmy obecności konsultantów obsługi klienta, jak podczas pandemii. Świat po COVID-19 będzie jednak według ekspertów zupełnie inny. Bardziej cyfrowy? Z pewnością! Dlatego tak ważne jest pozostawanie na bieżąco z trendami i nowinkami. Tylko dzięki temu firmy są w stanie zmieniać się na potrzeby cyfrowego klienta.

SS_57_4.jpg

Dzisiaj wystarczy uczestniczyć w kilku webinariach, aby wyrobić sobie zdanie o tym, jak takie cyfrowe biuro obsługi klienta powinno wyglądać. Żadne jednak nie da 100% gwarancji, że to, co robimy, spełnia oczekiwania klientów. Żadne z nich nie da nam także przeglądu tego, co dzieje się na rynku obsługi klienta i w sprzedaży w zdalnych kanałach. A branża pozostawała bez odpowiedzi na nurtujące pytania, aż do momentu, gdy na rynku konferencji pojawiło się wyjątkowe wydarzenie – Customer Care Festival.

W dobie pandemii odbywa się ono w formie zdalnej już drugi rok. Poprzednie i następne odbywać się będą w wersji stacjonarnej. Dlatego tym bardziej warto wziąć udział w wydarzeniu, które skupia ponad stu najlepszych ekspertów tego obszaru w Polsce. Podczas dwóch dni, aż na trzech równoległych scenach, będzie można wysłuchać nawet 120 prezentacji, paneli dyskusyjnych i warsztatów. Tegoroczna edycja wydarzenia będzie mieć też rekordową liczbę uczestników – ponad 800.

Czym jest Customer Care Festival? Najprościej ujmując, to wydarzenie dla liderów i entuzjastów najlepszych standardów obsługi klienta, CX, CC i obsługi zdalnej. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną najnowsze osiągnięcia rynkowe, case studies oraz rynkowe trendy.

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu?

Wydarzenie jest bezpłatne. Umożliwi ono nawiązanie nowych relacji biznesowych, obserwację najlepszych standardów, poznanie liderów obsługi klienta, przeprowadzanie wielu kuluarowych rozmów bezpośrednio w trakcie konferencji, jak i po niej, na specjalnej, dedykowanej uczestnikom grupie dyskusyjnej.

Bezpłatna rejestracja i program na www.festivalcc.pl.

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.