Święto obsługi klienta już we wrześniu
Nigdy tak bardzo nie docenialiśmy obecności konsultantów obsługi klienta, jak podczas pandemii. Świat po COVID-19 będzie jednak według ekspertów zupełnie inny. Bardziej cyfrowy? Z pewnością! Dlatego tak ważne jest pozostawanie na bieżąco z trendami i nowinkami. Tylko dzięki temu firmy są w stanie zmieniać się na potrzeby cyfrowego klienta.
Dzisiaj wystarczy uczestniczyć w kilku webinariach, aby wyrobić sobie zdanie o tym, jak takie cyfrowe biuro obsługi klienta powinno wyglądać. Żadne jednak nie da 100% gwarancji, że to, co robimy, spełnia oczekiwania klientów. Żadne z nich nie da nam także przeglądu tego, co dzieje się na rynku obsługi klienta i w sprzedaży w zdalnych kanałach. A branża pozostawała bez odpowiedzi na nurtujące pytania, aż do momentu, gdy na rynku konferencji pojawiło się wyjątkowe wydarzenie – Customer Care Festival.
W dobie pandemii odbywa się ono w formie zdalnej już drugi rok. Poprzednie i następne odbywać się będą w wersji stacjonarnej. Dlatego tym bardziej warto wziąć udział w wydarzeniu, które skupia ponad stu najlepszych ekspertów tego obszaru w Polsce. Podczas dwóch dni, aż na trzech równoległych scenach, będzie można wysłuchać nawet 120 prezentacji, paneli dyskusyjnych i warsztatów. Tegoroczna edycja wydarzenia będzie mieć też rekordową liczbę uczestników – ponad 800.
Czym jest Customer Care Festival? Najprościej ujmując, to wydarzenie dla liderów i entuzjastów najlepszych standardów obsługi klienta, CX, CC i obsługi zdalnej. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną najnowsze osiągnięcia rynkowe, case studies oraz rynkowe trendy.
Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu?
Wydarzenie jest bezpłatne. Umożliwi ono nawiązanie nowych relacji biznesowych, obserwację najlepszych standardów, poznanie liderów obsługi klienta, przeprowadzanie wielu kuluarowych rozmów bezpośrednio w trakcie konferencji, jak i po niej, na specjalnej, dedykowanej uczestnikom grupie dyskusyjnej.
Bezpłatna rejestracja i program na www.festivalcc.pl.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.