Startuje kolejna edycja konkursu AMBASADOR CALL CENTER
Najlepszy głos damski i męski, firmy w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz konsultant i menedżer – tak będzie wyglądała tegoroczna edycja konkursu Ambasador Call Center, której patronuje „Szef Sprzedaży”.
Ambasador Call Center to pierwszy w Polsce konkurs, który wspiera budowanie przez firmy, menedżerów i konsultantów wizerunku branży contact center w mediach. Co roku organizatorzy wyróżniają tych telemarketerów, firmy i menedżerów, którzy przyczynili się do popularyzacji wiedzy o branży i jej promocji.
Konkurs stał się rozpoznawalny i z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. Buduje wśród firm świadomość potrzeby działań promujących całą branżę. Dla konsultantów to motywator i okazja, żeby spojrzeć na swoją pracę z innej perspektywy – możliwości zdobycia wiedzy i umiejętności, które można wykorzystywać we wszystkich obszarach przyszłej kariery zawodowej.
W tym roku nagrody zostaną przyznane w pięciu kategoriach:
- Konsultant contact center – za najlepszy artykuł lub film opisujący pozytywne aspekty pracy w call center,
- Menedżer contact center – dla najlepszego menedżera prowadzącego publiczny dialog z konsumentami, edukującego branżę i promującego dobre praktyki,
- Komunikacja zewnętrzna w firmie – dla najbardziej „aktywnej” firmy promującej pracę w call center i dobre praktyki związane z telefoniczną obsługą klienta i telesprzedażą,
- Komunikacja wewnętrzna firmy – za projekty dotyczące obszarów komunikacji wewnątrz organizacji, których celem jest pozyskanie pracowników jako ambasadorów organizacji,
- Najlepszy głos damski i męski – dla najbardziej przyjemnego dla ucha, wyrażającego pozytywne emocje głosu.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w październiku 2017 r.