S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient. Premiera książki Romana Wendta, eksperta transformacji przedsiębiorstw

Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient? Jak w praktyce wykorzystać siłę danych i synergii działów firmy, by być sprawniejszym od konkurencji? Poznaj narzędzia i rozwiązania z praktyki polskich firm i zacznij je wcielać w życie krok po kroku. A wszystko to z książką „S&OP” autorstwa Romana Wendta.

Projekt bez nazwy(7).png

- Dlaczego napisano na ten temat tyle opracowań, a samo zagadnienie planowania sprzedaży i operacji pasjonuje i dzieli teoretyków i praktyków biznesu od kilkudziesięciu lat? Odpowiedź brzmi: Bo cały czas firmy mają z tym rozwiązaniem trudności. – przyznaje już na pierwszych stronach książki Wendt. I z przekonaniem dodaje: - Uważam S&OP za jedną z najbardziej innowacyjnych teorii zarządzania ostatnich lat. Wykracza on daleko poza ramy i definicje, którymi jest dzisiaj opisywany, tylko że istniejące aktualnie opracowania nie pozwalają zobaczyć tego szerszego obrazu, bo skupiają się na jednej z jego formuł.

S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient autorstwa znanego i cenionego eksperta efektywności biznesowej i operacyjnej, Romana Wendta to praktyczny i zwięzły przewodnik po wdrożeniu i doskonaleniu procesów planowania i prognozowania w firmach właścicielskich średniej wielkości.

Wendt, opierając się na swoich bogatych doświadczeniach, przedstawia sprawdzone rozwiązania, które można wdrożyć w każdej firmie produkcyjnej, niezależnie od jej wielkości i branży.

Książka odpowiada na istotne dla przedsiębiorców pytania:

  • czym jest S&OP i jak pozwala uzyskać przewagę nad konkurencją,
  • jak wyglądają etapy S&OP i czym różnią się od tych stosowanych w dużych korporacjach,
  • dlaczego wdrożenia S&OP w firmach właścicielskich średniej wielkości się nie udają i jak temu zaradzić,
  • jak wykorzystać i dostosować zamieszczone w książce gotowe szablony narzędzi i rozwiązań, by zadziałały w twojej firmie.

Przeznaczona dla właścicieli, menedżerów, którzy chcą poprawić efektywność swoich procesów planowania i prognozowania, i dzięki temu uzyskać przewagę nad konkurencją.

- Tę publikację można potraktować jako swoisty podręcznik wdrażania – krok po kroku – procesów, które pozwolą dostosować biznes do mechanizmów podaży i popytu. Autor przekazuje nie tylko teoretyczną wiedzę na temat planowania sprzedaży i operacji, które pozwolą uniknąć biznesowych porażek, ale również własne bogate doświadczenie ocenia Michał Duszczyk, dziennikarz ekonomiczny, autor licznych artykułów na temat innowacyjności, publicysta „Rzeczpospolitej”, i dodaje: - Praktyczne rady i konkretne scenariusze, które proponuje Roman Wendt, mogą okazać się bezcenne. Czytelnik zyskuje więc klucz do sprostania oczekiwaniom rynku i wyprzedzenia konkurencji.

Roman Wendt (https://wendt.pl) to ekspert efektywności biznesowej i operacyjnej, praktyk zajmujący się transformacją przedsiębiorstw. Dzieli się swoimi doświadczeniami, do których należy zaliczyć ponad 40 projektów wdrażania zmian. Interim Manager z ponad 15-letnim doświadczeniem. Orędownik produktywności, dla którego wszystkie narzędzia i działania, choćby najbardziej rozwinięte technologicznie, są tylko drogą do celu, jakim jest efekt i usatysfakcjonowani ludzie, którzy go tworzą.

Najwięcej potencjału dla usprawnień odnajduje, łącząc sprzedaż i oczekiwania klientów ze sprawną realizacją zamówień. Zdobywał doświadczenie, tworząc od podstaw i doprowadzając do pozycji lidera branży swoją firmę usługową B2B (od poziomu start-upu do sprzedaży), a następnie pracując w ogólnopolskiej firmie konsultingowo-wdrożeniowej i realizując własne projekty zmian.

Autor książek z zakresu usprawniania biznesu i wdrażania zmian oraz 2 metodyk biznesowych. Założyciel Stowarzyszenia Interim Managers.

Patronat medialny nad książką objęli: Controlling24. Rachunkowość Zarządcza i Finanse, Law Business Quality, eGospodarka.pl, Focus on Business, Business Magazine. Strategie i Ludzie.

Roman Wendt, „S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient”, BookEdit, 2024.

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.