Posłuchajmy mądrych kobiet - rusza II edycja Tygodnia Znanych Ekspertek
Ten tydzień będzie należał w mediach do kobiet. Wszystko za sprawą inicjatywy „Znane Ekspertki”, która promuje obecność kobiet w dyskursie publicznym. W ciągu trzech dni odbędą się też debaty, w których udział wezmą przedstawicielki instytucji i firm tj.: NBP, Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, Ministerstwa Gospodarki, MasterCard, Google, Uber, Oriflame, MEDI-system, Pramerica, eService, PayTel i in. „Szef Sprzedaży” objął nad nimi patronat medialny.
W dniach 23-29 listopada b.r. kobiety będą gościły w mediach częściej niż zwykle. Właśnie zaczyna się II edycja Tygodnia Znanych Ekspertek. Z myślą o dziennikarzach i organizatorach konferencji branżowych powstała baza skupiająca specjalistki z różnych dziedzin - www.znaneekspertki.pl. W programach informacyjnych, audycjach radiowych, artykułach prasowych i serwisach internetowych pojawiać się będą specjalistki w charakterze komentatorek, opiniodawców, bohaterek wywiadów czy reportaży.
W ramach obchodów II Tygodnia ZE odbędą się także 3 debaty, organizowane we współpracy z firmą MasterCard, która jest partnerem strategicznym kampanii oraz Centrum Prasowym PAP. Dyskusja dotyczyła będzie m.in.: przełomowych innowacji, obrotu bezgotówkowego oraz współpracy na rzecz wyzwań współczesnej Europy.
25 listopada 2015 roku, o godzinie 11:00 odbędzie się panel dyskusyjny pt.: „Współpraca liderów biznesu na rzecz wyzwań współczesnej Europy”, dotyczący możliwości i sposobów nawiązywania współpracy między liderami biznesu w celu sprostania wyzwaniom współczesnej Europy, zaprezentowane zostaną także najciekawsze, inspirujące case studies. W panelu udział wezmą m.in: Beata Pawłowska, Oriflame; Aneta Podyma, Pramerica; Beata Leszczyńska, MEDI-system; Joanna Pruszyńska- Witkowska, Headlines Porter Novelli.
Druga debata odbędzie się w czwartek, 26 listopada, b.r., o godzinie 11.00, pod hasłem „W czym tkwi siła disruptive innovations?” Czy wynika ona z tego, że burzą dotychczasowy porządek, czy raczej z tego, że znajdują zupełnie nowe rozwiązania starych problemów? W panelu udział wezmą: Ilona Grzywińska Dyrektor Komunikacji Uber; Beata Lubos, Ministerstwo Gospodarki; przedstawiciel Wydziału Telekomunikacji Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji; prof. Anna Olejniczak-Merta, Akademia Koźmińskiego; Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, Google; Agnieszka Sznyk, Instytut Innowacyjna Gospodarka oraz Daria Tataj, Tataj Innovation.
Ostatnia z zaplanowanych na ten tydzień debat odbędzie się w piątek, 27 listopada, o godz. 14:00, pt.: „Dla kogo jest korzystny obrót bezgotówkowy? Kto na tym zyskuje, a kto traci?” Udział w panelu wezmą: Kamila Kaliszyk, MasterCard; Joanna Seklecka, eService; Anna Ostaszkiewicz, PayTel; Katarzyna Zajdel – Kurowska, NBP.
Wszystkie debaty będą miały miejsce w Centrum Prasowym PAP, przy ulicy Brackiej 6/8 w Warszawie.