"Piękny e-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?", Kamila Gębik
Takiej pozycji jeszcze do tej pory nie było na polskim rynku e-commerce. Blockchain na ratunek markom odzieżowym i kosmetycznym, ulubiona pomadka i szpilki za kryptowaluty, a może shoppable TV dla Pokolenia „Z”?
Autorka zabiera nas nie tylko w przyszłość i predykcje świata e-commerce na podstawie branży fashion i beauty, ale także opowiada o tym jak było kiedyś i jakie zmiany zaszły we współczesnym e-konsumencie i sposobie robienia zakupów online. W swojej książce opowiada o tym, jakie były początki e-commerce fashion i beauty, o tym, na co należy zwrócić uwagę, tworząc swój pierwszy e-sklep, jak zwiększać sprzedaż i skalować biznes, jednocześnie dbając o wizerunek marki, jaki jest nowoczesny marketing dla fashion i beauty. Pozycja wzbogacona jest o przepiękne i oryginalne ilustracje graficzki Aleksandry Birch, a także o wywiady z przedstawicielami e-commerce marek fashion i beauty takich jak: Apart, Mosquito, Decathlon Polska, GO Sport, Calzedonia Group, Promod, Lancerto Sa., YES Biżuteria, Vistoria’s Secret, Jack Wolfskin, Sephora, Unilever, Modivo, Creamy i wiele innych.
Będzie to idealna lektura dla specjalistów marketingu online i e-commerce, właścicieli sklepów internetowych, osób planujących dopiero otworzyć swój e-sklep i dla tych wszystkich, którzy interesują się modą, urodą i zakupami online.