Kongres - 3. Forum Szefów Sprzedaży „Klient 3.0”
W programie m.in.: w jaki sposób podejmuje decyzje współczesny klient B2B i B2C, jakie umiejętności i kompetencje rozwijać, aby sprostać oczekiwaniom klienta 3.0, na jakich zasadach opiera się prokliencki model sprzedaży; jak nie tylko spełnić oczekiwania klienta, ale je przekraczać i budować w ten sposób jego pozytywne doświadczenia; jakie trendy w komunikacji z klientem warto uwzględnić w strategii sprzedażowej swojej firmy.
Kiedy i gdzie?
24-25 listopada 2016 r., Warszawa
Dla kogo?
Dla menedżerów sprzedaży i marketingu różnych szczebli.
Tematyka
W programie m.in.: w jaki sposób podejmuje decyzje współczesny klient B2B i B2C, jakie umiejętności i kompetencje rozwijać, aby sprostać oczekiwaniom klienta 3.0, na jakich zasadach opiera się prokliencki model sprzedaży; jak nie tylko spełnić oczekiwania klienta, ale je przekraczać i budować w ten sposób jego pozytywne doświadczenia; jakie trendy w komunikacji z klientem warto uwzględnić w strategii sprzedażowej swojej firmy.
Organizator
„Szef Sprzedaży”
Więcej informacji: www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl