„IMPROsprzedaż, czyli jak sprzedać bez sprzedawania”
„IMPROsprzedaż” – to nie jest zwykły przewodnik czy poradnik, jak stać się lepszym sprzedawcą. To konkretne narzędzie, zawierające nie tylko podstawy teorii opartej na autorskim systemie i modelu G.R.O.W. I.N. S.U.C.C.E.S.S, ale też praktyczne wskazówki, jak wdrażać ów system.
Interaktywna książka poprzez zamieszczone w niej zestawy ćwiczeń uczy, rozwija i pozwala znaleźć odpowiedzi na wiele pytań, w tym to zasadnicze: „po co?”. Dla mnie osobiście ma jeszcze jeden niezwykle ważny walor – dotyka i pokazuje, jak z perspektywy całego procesu sprzedaży ważna, a wręcz kluczowa, jest nasza psychika, świadomość tego, co robimy, czy wreszcie sposób myślenia i nastawienie. I tu dotykamy tego, co w biznesie czy w sporcie, który jest ważną częścią mojego życia, nazywa się treningiem mentalnym.
Gorąco polecam tę książkę nie tylko młodym adeptom sztuki sprzedaży, ale również doświadczonym handlowcom, często zadającym sobie pytanie – jak zwiększyć swoją efektywność na dynamicznie zmieniającym się rynku? Odpowiedź jest prosta: IMPROsprzedaż. / Andrzej Gondek, Dyrektor Zarządzający Glenmark Polska