Forum Szefów Sprzedaży 2015
W dniach 20-21 listopada br. w Warszawie odbędzie się organizowane przez naszą redakcję Forum Szefów Sprzedaży, podczas którego spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, jak wykorzystać najnowsze trendy i technologie do realizacji planu sprzedaży w 2015 r.
Aby być skutecznym szefem sprzedaży, trzeba cały czas obserwować rynek i reagować na zachodzące zmiany. Czasem wystarczy tylko modyfikacja obranej strategii, żeby obronić plan sprzedaży. Zdarzają się jednak sytuacje – jak embargo Rosji na warzywa i owoce z UE – które wymagają całkowitej zmiany strategii, poszukiwania nowych rynków i nowych odbiorców. Jakie trendy sprzedażowe będą miały kluczowe znaczenie dla realizacji planów sprzedaży w 2015 r.? Jak spośród wielu strategii wybrać tę, która sprawdzi się w przypadku naszych produktów i przyniesie realny wzrost sprzedaży? W które z nowych technologii zainwestować, aby usprawnić pracę handlowców i zwiększyć efektywność kontaktów sprzedażowych? Na te pytania spróbują odpowiedzieć goście Forum:
- MAŁGORZATA BIARDA – trenerka i coach biznesu, ekspert Back Office, Call Center, Contact Center,
- KAMIL BULIŃSKI – trener i konsultant zarządzania sprzedażą,
- ARKADIUSZ CYBULSKI – współzałożyciel i prezes Zarządu firmy Gamfi, lidera grywalizacji w Polsce,
- LECH DWORACZYŃSKI – jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą, autor bloga o skutecznej sprzedaży,
- BOHDAN GARSTECKI – założyciel i twórca serwisu Selling4Results,
- EWA KIETLIŃSKA – specjalistka ds. GIS w firmie IMAGIS SA,
- JAKUB OLEKSY – dyrektor zarządzający na Polskę firmy Sparc Media, specjalizującej się w zautomatyzowanych kampaniach online,
- LUCJAN PASZKIEWICZ – partner/dyrektor zarządzający Capful Polska, firmy specjalizującej się w opracowywaniu strategii biznesowych na bazie scenariuszy,
- DARIUSZ PIEKARSKI – dyrektor zarządzający w SARE SA, gdzie od 2013 r. pełni również funkcję członka Zarządu Grupy Kapitałowej,
- KAZIMIERZ SEDLAK – założyciel pierwszej polskiej firmy doradztwa HR – Sedlak & Sedlak,
- TOMASZ STEC – Senior Consultant w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners,
- RAFAŁ WANKE – założyciel i prezes Zarządu firmy nowyPOZIOM, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze marketingowej B2B,
- ADAM WRZOSKIEWICZ – specjalista ds. sprzedaży produktów GIS w firmie IMAGIS SA.
Program Forum:
Dzień I: Strategie wzrostu sprzedaży na 2015 rok
- Plan sprzedaży 2015 – jak określić cele sprzedażowe i strategię działania na kolejny rok w oparciu o wyniki diagnozy mikroi makrootoczenia firmy.
- Jak spośród wielu strategii dobrać taką, która najlepiej sprawdzi się w przypadku naszych produktów i przełoży się na rzeczywiste efekty sprzedażowe?
- Jak ograniczyć fluktuację kluczowych pracowników – strategie minimalizujące płynność kadr, które zmniejszą „odpływ” najlepszych pracowników nawet o 60%.
- Na jakich zasadach powinien opierać się system premiowy, który będzie rentowny dla firmy i skutecznie zmotywuje handlowców?
Dzień II: Narzędzia i technologie wspierające realizację planów sprzedażowych
- Które z dostępnych na rynku aplikacji mobilnych mogą realnie wesprzeć pracę szefa sprzedaży i jego handlowców?
- Jak, korzystając z narzędzi geomarketingu, najlepiej dotrzeć do klienta na poziomie regionalnym, lokalnym lub poziomie mikro?
- Jak budować pozytywną i trwałą relację z klientem, wykorzystując możliwości systemu CRM?