#DrużynaAsówSprzedaży
Dwa dni i 15 godzin intensywnych treningów sprzedażowych przeprowadzonych przez ośmiu doświadczonych trenerów, bilety niedostępne już miesiąc przed terminem wydarzenia i kilkudziesięciu chętnych oczekujących na ławce rezerwowych. Tak w skrócie wyglądało drugie Zgrupowanie Asów Sprzedaży.
Mecz rozpoczął się 17 maja o godz. 9.45 w Warszawie. Już początek okazał się niezwykle mocny. Jak planować pracę, aby zrealizować cele i wygrać Puchar Mistrzów, w jaki sposób bilansować wysiłek włożony w budowanie relacji z klientem do wartości, którą generuje, jak stać się transferowym hitem i sprawić, aby najlepsi klienci zabiegali o współpracę z nami – to tylko część tematów omawianych w pierwszej połowie. W drugiej połowie wcale nie było gorzej – rozmawialiśmy m.in. o tym, jakie słowa i zwroty utrudniają, a jakie pomagają w sprzedaży, w jaki sposób budować lojalność klientów poprzez obsługę posprzedażową oraz jakie działania wdrożyć, kiedy stały klient przestał kupować. Trenerzy nie oszczędzali uczestników.
Drugiego dnia w ramach dogrywki uczestnicy wzięli udział w trzech warsztatach prowadzonych przez Tomasza Kalko, Renatę Kozłowską i Tomasza Targosza, w trakcie których dowiedzieli się, jak przełożyć potrzeby klienta na ofertę handlową, jak prowadzić rozmowę z klientem i budować poczucie wartości wobec naszej oferty u klienta także wtedy, kiedy nasza oferta jest przeciętna oraz w jaki sposób grać w gry handlowe klientów.
Ciężki trening to podstawa w drodze do sprzedażowego sukcesu, jednak równie ważna jest dobra zabawa. A tej dostarczył uczestnikom konkurs, podczas którego mogli poczuć się jak Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos i Luka Modrić po tegorocznym finale Ligi Mistrzów, robiąc sobie zdjęcia z Pucharem Asów Sprzedaży – jedną z nagród. Aby zwyciężyć, trzeba było zrobić sobie zdjęcie ze Zgrupowania z wykorzystaniem sportowych gadżetów, wrzucić je na Facebooka, oznaczając odpowiednim hasztagiem i opatrując ciekawym hasłem reklamowym. Oprócz pucharu zwycięzca otrzymał replikę koszulki reprezentacji Polski z wybranym przez siebie numerem i napisem.
Dziękujemy za wszystkie opinie i uwagi dotyczące tegorocznego Zgrupowania, te pozytywne, jak i negatywne. Analizujemy je bardzo wnikliwie, aby przyszłoroczna edycja była jeszcze lepsza. Niemniej niezwykle miło czyta się takie opinie jak te poniżej:
- „Nigdy nie robię notatek na wykładach. Teraz mam zapisany cały zeszyt”.
- „Podobało mi się: wiedza i doświadczenie prowadzących”.
- „Podobało mi się: prawie wszystko. Zmieniłbym: prawie nic. Nie podobało mi się: bardzo mało”.
- „Podobało mi się: merytoryka wykładów i przekazane informacje. To, że wykładowcy też są praktykami”.